Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: La novetat seria que les temperatures no haurien de pujar més El “parte” del temps: La novetat seria que les temperatures no haurien de pujar més
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia, divendres, un altra setmana a la saca, farem lo “parte” ben d’hora, ben d’hora com deia el... El “parte” del temps: La novetat seria que les temperatures no haurien de pujar més

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Bon dia, divendres, un altra setmana a la saca, farem lo “parte” ben d’hora, ben d’hora com deia el Pep Guardiola.
Ahir la màxima va ser de 27.5 graus a les 15.15 i la sensació de calor màxima de 28.7 graus més o menys a la mateixa hora, ja va apretant.
Aquesta matinada mínima de 19.1 graus a les 6.37am, encara no hem acabat maig i no hem tingut nit tropical per ben poc, fregant lo pal.
Ara, 9.08am, ja tenim 25.6 graus, humitat normal del 67%, baròmetre estable, 1020.2 hPa i vent gairebé encalmat. A la mar salada tenim calma, onades del S de 0.2 metres amb l’aigua a 22 graus.
La novetat seria que les temperatures no haurien de pujar més, pero es mantindrien altes fins dimarts quan baixarien una miqueta. La possibilitat de tronades per aquesta tarde-nit, s’ha quedat en un no res com era d’esperar, pero no farà net i els propers dies podriem tindre algo de sarau sobretot de la via cap amunt. Vent en règim de brises que no destorbaria massa i la situació marítima sense canvis, demà a la tarde una miqueta de tràngol de 0.4 metres i diumenge i dilluns ni això tampoc, una bassa d’oli.
Pos divendres, faves tendres, feina feta i fins demà. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: n’hi ha un fart de contar tots els dies lo mateix, paciència

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies