
El “parte” del temps: la meteo es presenta tranquil·la, tranquil·litat i bons aliments
SENSE CATEGORIA 3 octubre, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon dia xics i xiques, divendres, un altra setmana a la saca i de moment la metéo es presenta tranquil.la, tranquil.litat i bons aliments.
Ahir la màxima va ser de 25.8 a les 16.10.
Aquesta matinada mínima de 17.5 a les 6.53am.
Ara, 9.53am, a l’av.Leopoldo Querol de Vinaròs tenim 21.1 graus, humitat alteta del 85%, baròmetre estable, 1021.9 hPa i vent en calma. A la mar serena tenim una mica d’onatge de l’est de 0.6 metres amb l’aigua a 24 graus.
Pos de moment ben pica cosa podem “pornosticar” tret de que demà faria més calor i diumenge baixarien les temperatures. De pluja no se n’espera i diumenge hi hauria una mica de mestral, mestralada de pa sucat amb oli que si arriba a bufar a 25 o 30 km/h ja seria un éxit i ben poques hores que duraria. La situació marítima amb menys onatge demà, quatre cops de la risa del SE i diumenge si que fotria més mar, onades de 1 metre més o manco de la part de llevant.
Divendres, faves tendres, ens retrobem demà més o menys a la mateixa hora si no passa res. Apa, una abraçada 😘😘




AHIR:





