Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: la calorina que anunciaven per a dijous o divendres avui no la pinten tan clara El “parte” del temps: la calorina que anunciaven per a dijous o divendres avui no la pinten tan clara
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia familia, dilluns, comencem setmana. Ahir la màxima va ser de 23.3 a les 15.10. Aquesta matinada... El “parte” del temps: la calorina que anunciaven per a dijous o divendres avui no la pinten tan clara

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon dia familia, dilluns, comencem setmana.
Ahir la màxima va ser de 23.3 a les 15.10.
Aquesta matinada mínima de 16.4 a les 8.35am.
Ara, 9.56am, tenim 18.1 graus, humitat del 92%, baròmetre que ha baixat clarament, 1009.6 hPa, hi ha una borrasca molt ben dibuixada a l’oest d’Irlanda que n’és la responsable, no ens afectarà massa com tot lo que ve de l’atlàntic. Lo vent segueix circulant del S pero és molt fluix, a 4.3 km/h bufa. A la mar (i sempre segons windy) tenim onades del S de 1 metre amb l’aigua a 22 graus.
Les temperatures seguiran en la linia o un pelet amunt, la calorina que anunciaven per a dijous o divendres avui no la pinten tan clara, a vore què diuen demà. De pluja les ganes, si no s’escapa una gota demà a la nit, “na de na” i per més endavant ja en parlarem. De vent no massa cosa, dies prou tranquils excepte dijous, dia que s’espera una miqueta de ponent o mestral de com a molt 30 km/h i a la mar demà afluixaria l’onatge que tenim avui quedat la cosa prou tranquil.la i dijous i divendres tornaria a haver algo de mala mar amb onades de prop del metre, primer de migjorn i divendres algo aponentades.
I tot això, que tingueu un bon inici de setmana i fins demà. Una abraçada 😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: lo pornòstic diu que anem de cara al bon temps

Comparteix