
El “parte” del temps: el capde tornarà a ser calorós i això només serà un aperitiu
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 9 juliol, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia xics i xiques, per dir algo perque, com apreta.
Ahir la màxima va ser de 33.5 graus a les 17.05 i la sensació màxima de 42.3 a les 15.50, des de els 2019 que tinc l’estació, això no s’havia vist mai, la veritat, no sé on arribarem.
Aquesta matinada mínima de 22.2 a les 6.40am.
Ara, 9.54am, tenim 29.6 graus, sensació de 33.7, humitat algo baixa del 68%, lo baròmetre ha baixat, 1012.7 hPa, a vore si això vol dir que s’acaba aquesta calorada. Lo vent ben fluix, no arriba als 5 km/h i prou variable. A la mar tenim onades del S de 0.3 metres amb l’aigua a 27 graus, torna a remuntar.
Demà, a mesura que avance el dia, les temperatures no seran tant altes al igual que dissabte, pero el capde tornarà a ser calorós i això només serà un aperitiu ja que a partir de dilluns la calor serà forta o molt forta. De pluja no se n’espera, l’últim dia en que vam mesurar algo va ser el 5 de juny, ja tocaria. Vents en règim de brises ben fluixetes tret de dissabte que podriem tindre algo de gregal sobre els 20 km/h. Situació marítima sense canvis fins l’esmentat dissabte quan podriem tindre una miqueta més d’onatge de gregal de 0.6 metres que es perllongaria fins dilluns.
Au, “parte” fet, a vore si fem algo de profit, vinga, expressions 😘😘😘





AHIR:
El «parte» del temps: calor forta avui i demà, no feu lo «vovo», com diuen a Canet





