Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: donen aigua aquesta tarde-nit i sobretot demà dilluns El “parte” del temps: donen aigua aquesta tarde-nit i sobretot demà dilluns
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia i salut companys i companyes, diumenge, lo sant dia de la droperia, lloada sigue. Ahir la màxima... El “parte” del temps: donen aigua aquesta tarde-nit i sobretot demà dilluns

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Bon dia i salut companys i companyes, diumenge, lo sant dia de la droperia, lloada sigue.
Ahir la màxima va ser de 26.2 a les 16.10.
Aquesta matinada entre que ha estat tapadot i la circulació de les masses d’aire venia més o menys del SO pos no ha fet fresqueta, amb una mínima de 19.3 a les 2.42am
Ara, 9.58am, tenim 22.1 graus, humitat ben alta del 93%, baròmetre que ha baixat, 1016.0 hPa i ben poc aire que fot i prou variable. A la mar salada tenim onades de mig metre del SE, xaloc, amb l’aigua a 25 graus, segons diuen los que n’entenen un parell de graus per damunt de lo que tocaria a finals de setembre.
Anem amb lo pornòstic a vore si aclarim un brot. Alguna taqueta de pluja ben escarransida ha anat passant i de moment no es veu res de precipitació per a les properes hores. De totes maneres els models segueixen donant aigua aquesta tarde-nit i sobretot demà dilluns, lo dimarts la possibilitat seria més baixeta i per als següents dies ja en parlarem. Com ja vam comentar, tota aquesta inestabilitat són les restes de l’ex-huracà Gabrielle que ha anat venint de l’Atlàntic cap aquí perdent força a mesura que s’acostava a la península. Tenim l’anticicló per allà dalt, per Escandinàvia, cosa que provocarà una circulació de vents de mar cap a terra per aquí baix, situació que afegida a l’inestabilitat de que en parlavem pot produïr pluja.
Les temperatures tenien que ser més altes avui, pero en estar mig tapat, lo tio Llorenç no acalentarà massa. Demà si que tindrem temperatures més baixes i així s’aguantarà tota la setmana. Lo vent giraria a llevant o gregal les properes hores, no cap ventada , com a molt bufarà a 25km/h i dimecres ja no en faria. A la mar la cosa s’anirà complicant i demà i demà passat tindriem onades de l’est de 1 metre afluixant dimecres.
Pos tot això, que ja m’he cansat d’escriure, apa, podéis irt en pas. Una abraçada 😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: dilluns tornarien a baixar els termòmetres

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies