Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: de pluja no se n’espera en uns quants dies El “parte” del temps: de pluja no se n’espera en uns quants dies
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia gent, dimarts, farem lo “parte”. Ahir la màxima va ser de 16.5 a les 15.15. De pluja,... El “parte” del temps: de pluja no se n’espera en uns quants dies

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Bon dia gent, dimarts, farem lo “parte”.
Ahir la màxima va ser de 16.5 a les 15.15. De pluja, a part dels 2 6 litres que van esmentar, ja no en va caure més.
Aquesta matinada, com que estava ras, la mínima ha tornat a ser baixeta, de 6.5 graus a les 5.11am.
Ara, 10 00am, tenim 15.5 graus, humitat normal del 68%, baròmetre cap amunt i vent en calma, sembla que fotrà molt bon dia. A la mar serena tenim onades de l’est de 0.4 metres amb l’aigua a 14 graus, tot en ordre.
Pos demà encara pujaran més els termòmetres per a tornar a baixar dijous i des de llavors fins al capde, els models donen temperatures més baixetes. De pluja no se n’espera en uns quants dies i de vent, per a dimecres a la nit i dijous han donat mestral, sobre els 45 km/h. Situació marítima que més o manco seguirà igual que avui encara que l’onatge giraria a migjorn (S) i dijous a la tarde tindriem una mica de mar de gregal amb onades sobre els 0.8 metres seguint una tònica pareguda de cara a divendres quan podria girar la cosa més cap a llevant, ja en parlarem.
I fins aqui lo temps, vinga, que acabeu de passar un bon dia i fins demà. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: no s’espera més pluja en tota la setmana i dijous podriem tindre mestral sobre els 60 km/h

Comparteix