
El “parte” del temps: avui i demà ha de ploure i fins dimecres sembla que seran dies passats per aigua
SENSE CATEGORIA 14 desembre, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon diumenge amics i amigues, vaja dia més lleig que fot, en fin, farem lo parte.
Ahir la màxima va ser de 16.6 graus a les 11.30 am.i la mínima del dia la va donar al tard, 10.01 graus a les 23.35.
Aquesta matinada mínima de 10.1 a les dotze de la nit, a partir d’aquela hora ha anat pujant la temperatura a l’estar ennuvolat.
Ara, 10.07am, tenim 12.0 graus, humitat ben alta del 95%, baròmetre prou estable, 1025.5 hPa i bufa una mica de vent més o menys de gregal de 2.9 km/h. A la mar tenim onades de llevant de 0.9 metres amb l’aigua a 16 graus. Quatre gotes han caigut, natros hem mesurat 1 litret de pluja.
Tal com està lo panorama i tal com ho pinten els models GFS avui ha de ploure i demà també amainant de cara a la nit pero dimarts i dimecres sembla que seran dies passats per aigua i que la cosa no s’allargue més, a vore què diuen demà. Temperatures sense massa canvis grau amunt grau avall estarem així uns dies. Lo vent de gragal demà afluixaria per a tornar a bufar dimarts al tard i també dimecres entre els 20 i els 25 km/h. Situació marítima que es mantindrà esvalotada avui i demà i dimecres fins i tot hi hauria més onatge, tot de llevant, i les onades arribarien a 1.5 metres arran de costa i passarien dels 2 metres mar endins, un bon “meneo”, a vore si les barques carreguen de llagostins.
Pos això seria tot per avui diumenge. Apa, podéis irt en pas i fins demà. Una abraçada 😘😘😘





AHIR:





