


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon dia, dimecres, avui molta penya torna a curro després de les vacances, que no sigue res pero vaja dia que han triat, lo més fred de l’hivern.
Ahir la màxima va ser de 10.4 graus a les 15.30 i amb vent de mestral que sobretot per la tarde va destorbar prou. Ràfega màxima de 43.9 km/h a les 14.45.
Aquesta matinada fresquibiris que deia l’Estela Reynolds, mínima de 1.8 a les 8.02am. Com que el vent ha afluixat, la sensació no se n’ha anat de mare. Pel terme, Capegrós ( al camí Carretes) ha enregistrat 0.1 graus.
Ara, 10.02am, tenim 6.4 graus, humitat algo baixa del 59%, baròmetre cap amunt, 1020.0 hPa i el vent de dalt molt fluix amb una ràfega màxima de 36.7 km/h a les 00.25am. A la mar segueix tocant de gregal amb onades de 0.8 metres i amb l’aigua salada a 14 graus.
Demà pugen les temperatures, pujada transitòria perque divendres i sobretot dissabte tornarien a baixar per a tornar a pujar diumenge i dilluns. Pel que fa a la pluja, no se n’espera podeu estendre la roba, fer els vidres de les finestres o rentar lo carro amb tota tranqui.litat. De vent en seguirà fent pero amb menys força, pot ser que de cara a dissabte s’anime lo mestral, ja en parlarem. La mar, prou variable, no arribarà a quedar en calma, girant demà a migjorn que divendres podria donar onatge de 0.8 metres.
I com als dibuxets de la Warner “e e e esto es todo amigos”, una abraçada 😘😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: bones gelades per l’interior com els -8.8 de Vilafranca





