Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: a partir de demà diuen que les temperatures no seran tan altes El “parte” del temps: a partir de demà diuen que les temperatures no seran tan altes
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia family, lo “parte”. Ahir la màxima va ser de 23.7 a les 17.15 i la radiació... El “parte” del temps: a partir de demà diuen que les temperatures no seran tan altes

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon dia family, lo “parte”.
Ahir la màxima va ser de 23.7 a les 17.15 i la radiació solar màxima va ser de 748.8 W/m² (index UVI de 7, alt) a les 13.15, va apretant.
Aquesta matinada hem tingut una mínima de 14.3 graus a les 7.32am.
Ara, 9.53am, ja tenim 21.5 graus, humitat no massa alta del 64%, lo baròmetre un pelet amunt, 1015.2 hPa i fa molt poc aire i el poc que fa prou variable, en un ratet garbí. A la mar tenim quatre onades del S de 0.4 metres amb l’aigua a 19 graus.
A partir de demà diuen que les temperatures no seran tan altes i aniran baixant algun grauet cada dia fins dissabte, ben poca cosa tot plegat. Tenim una mica d’inestabilitat que podria fer créixer alguna tronada per l’interior que igual deixa alguna gota per aquí baix, demà la possibilitat encara seria més baixeta. Demà lo vent tocaria una mica de dalt, no massa fort, sobre els 25 km/h i dijous aniria afluixant per a tornar a bufar divendres a la tarde amb una miqueta més de força, no seria una gran ventada. Situació marítima per als propers dies prou tranquil.la amb onades del S que en cap cas passarien del mig metre.
I això seria tot per avui, que ho passeu molt bé i fins demà. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: aquests dies no hi haurà massa «ambientillo»

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies