Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El dia 24, debat entre els set candidats de Benicarló El dia 24, debat entre els set candidats de Benicarló
NOTA DE PREMSA Benicarló viurà dimecres que ve 24 de maig el “Debat a 7”. Es tracta de la materialització de la iniciativa ciutadana... El dia 24, debat entre els set candidats de Benicarló

NOTA DE PREMSA

Benicarló viurà dimecres que ve 24 de maig el “Debat a 7”. Es tracta de la materialització de la iniciativa ciutadana d’un grup de veïns de Benicarló, interessats a saber i fer saber a la resta de votants, les propostes dels alcaldables en aquestes eleccions municipals del 28 de maig.

El debat se celebrarà en l’Auditori de La Salle, a les 19,30h. L’entrada és lliure fins a completar aforament i l’organització es reserva el dret d’admissió. Els polítics debatran sobre temes d’actualitat que es plantejaran pels organitzadors i els que no coneixeran les preguntes per endavant. Es pretén d’aquesta manera donar frescor al debat i afavorir que els votants coneguen de primera mà les propostes electorals dels alcaldables.
Ilde Añó (PSPV) , Juanma Cerdá (PP), Benjamín Martí (Ciudadanos-Benicarló), Nuria Isern (Compromís Benicarló), Enoc Altabás (Unides Podem-Esquerra Unida-ERPV), Juan Pascual Sorlí (Benigazlum Tot per Benicarló) y Toni Fornés (VOX Benicarló), s’asseuran en la taula en un debat que vol ser igualitari per a totes les forces polítiques que aspiren a l’alcaldia de Benicarló. Per primera vegada a la ciutat, els benicarlandos podran assistir a un debat que pretén aclarir els dubtes dels votants, plantejant diferents qüestions de candent actualitat en el municipi.
L’organització convida a tots els veïns de la ciutat a assistir al debat democràtic entre els set candidats a l’alcaldia de Benicarló del pròxim dimecres 24 de maig.

Comparteix