Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El Club Esportiu Vinaròs, en el 10k La Rápita amb Maribel Arenós, primera absoluta El Club Esportiu Vinaròs, en el 10k La Rápita amb Maribel Arenós, primera absoluta
CLUB ESPORTIU VINARÒS, Jose Antonio Miralles El diumenge 18 de setembre un bon grapat de fondistes del Club Esportiu Vinaròs, es van donar cita... El Club Esportiu Vinaròs, en el 10k La Rápita amb Maribel Arenós, primera absoluta

CLUB ESPORTIU VINARÒS, Jose Antonio Miralles

El diumenge 18 de setembre un bon grapat de fondistes del Club Esportiu Vinaròs, es van donar cita a la XIII Cursa de La Ràpita, on van aprofitar per a començar la temporada amb molta germanor, molts preparan la Marató de Valencià.
Cal destacar la 1° Posició Absoluta de l´atleta del nostre club Maribel Arenós, puja’n al més alt del calaix.
Per altra banda aquest estiu i torna’n a la normalitat,moltes van ser les curses pels pobles de la contorna, Sant Mateu, Cervera del Maestrat, Benicarló…. On bastants dels nostres atletes grans i menuts no es van voler pedre l´ ocasió de disfrutar d’, una vesprada fen esport.

Enhorabona a tos i a començar la temporada amb ganes i molta força.
Agraïments al nostre patrocinador Facsa Aigües de Vinaròs.

Comparteix