

El Carnaval de Vinaròs presenta la nova junta directiva, que aposta per consolidar-lo en l’àmbit nacional
CARNAVALFESTESLA NOSTRA GENTVINARÒS 27 març, 2023 Vinaròs News

NOTA DE PREMSA COMISSIÓ ORGANITZADORA DEL CARNAVAL
L’Assemblea de la Comissió Organitzadora del Carnaval va aprovar el passat 22 de març de 2023 la candidatura encapçalada per Christian Rubio. La candidatura es distribuirà de la següent manera:
President: Christian Rubio Vicepresident: Xavi Fibla Tresorera: Lucia Clemente Secretària: Paula Boix Vicesecretari: Marc Casanova
Vocals: David Gil, Tino Piqueres, Rubén Febrer, Cristina Canales, Jennifer Senén i Cristian Gracià.

Cristian Rubio Gómez
Aquesta nova comissió afronta aquest repte amb il·lusió i amb un objectiu comú, treballar per a consolidar el Carnaval de Vinaròs com una marca i que siga reconeguda com a Festa d’Interès Turístic Nacional. Segons Christian Rubio, el seu equip treballarà en una mateixa línia per a que el Carnaval tinga el lloc que es mereix i presència en tot el territori nacional, d’igual manera considera que encara hi ha molt a oferir i la nova comissió s’esforçarà en recordar que el Carnaval de Vinaròs és i serà un referent en la costa Mediterrànea.
Per a això intentaran aconseguir un impuls econòmic que ajudarà a millorar en tots els sentits els actes que encapçalen el Carnaval. “Encara queda molta faena per davant, podrem aconseguir-ho, o no, però el camí el farem i arribarem fins on puguem o ens deixen. Però tinc clar que la meua intenció i la del meu equip és gestionar el Carnaval com es mereix”, deia Christian.
La nova Junta vol agrair a la directiva anterior, i de manera molt especial a tots els presidents i comissions pel seu treball i la seua implicació personal pel Carnaval.
Podeu contactar amb la Comissió Organitzadora del Carnaval per correu electrònic a info@carnavaldevinaros.es oberts a propostes per a millorar i fer un Carnaval participatiu.