Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Cremada de la foguera del Cicle Formatiu d’ Artistes Fallers i Escenografía del CIPFP Benicarló Cremada de la foguera del Cicle Formatiu d’ Artistes Fallers i Escenografía del CIPFP Benicarló
JUANVI GELLIDA La vesprada  nit de Sant Joan, a la platja del Morrongo, es va cremar el monument dels treballs dels alumnes  del Cicle... Cremada de la foguera del Cicle Formatiu d’ Artistes Fallers i Escenografía del CIPFP Benicarló
JUANVI GELLIDA

La vesprada  nit de Sant Joan, a la platja del Morrongo, es va cremar el monument dels treballs dels alumnes  del Cicle Formatiu d’ Artistes Fallers i Escenografía del CIPFP Benicarló. 

A pesar que les Fogueres van estar prohibides en tot el territori de la Comunitat Valenciana, Benicarló va ser excepció i a la platja del Morrongo van fer la foguera fruit del treball dels alumnes  del Cicle Formatiu  del CIPFP, amb l’ asistencia de la Reina Dames i Dametes Infantils de les Festes Patronals de la Ciutat, que van ser elles les encarregades de pendre foc.
Els efectes del COVID van anular quasi per complet la tradicional festa per segon any consecutiu. La Policía Local va estar present i va controlar la platja del Morrongo en el moment i en els accesos a les platjes del municipi. Cal destacar que  va haver una afluència  moderada  de públic  a la foguera de la platja la vespra a Sant Joan.
Moltes Felicitats als Joan, Joanes ,  Juanitos  i Juanites avui dijous 24 de juny.
Comparteix