Vinaròs News

Històries d'avui en dia

L’alcalde de Vinaròs Guillem Alsina Gilabert ha publicat al seu facebook personal  que les persones amb PCR + i la incidència acumulada en els...
L’alcalde de Vinaròs Guillem Alsina Gilabert ha publicat al seu facebook personal  que les persones amb PCR + i la incidència acumulada en els últims 14 dies, continuen a la baixa a la nostra ciutat.
“Segueixen sent dades massa elevades, però entre tots estem aconseguint frenar l’expanció del Covid-19. Comencem a estar tots cansats d’aquesta pandèmia, però hem d’apretar una mica més per acabar de baixar la incidència als nostres carrers.
Ho aconseguirem!” diu Alsina.
Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies