Continua baixant el covid a Vinaròs però encara amb “dades massa elevades” segons l’alcalde
VINARÒS 10 febrer, 2021 Vinaròs News
L’alcalde de Vinaròs Guillem Alsina Gilabert ha publicat al seu facebook personal que les persones amb PCR + i la incidència acumulada en els últims 14 dies, continuen a la baixa a la nostra ciutat.
“Segueixen sent dades massa elevades, però entre tots estem aconseguint frenar l’expanció del Covid-19. Comencem a estar tots cansats d’aquesta pandèmia, però hem d’apretar una mica més per acabar de baixar la incidència als nostres carrers.
Ho aconseguirem!” diu Alsina.






