Vinaròs News

Històries d'avui en dia

COCEMFE demana que es respecten els aparcaments per a persones amb discapacitat COCEMFE demana que es respecten els aparcaments per a persones amb discapacitat
COCEMFE Maestrat ha tornat a fer, com l’any passat, un acte reivindicatiu a l’avinguda del País Valencià de Vinaròs, amb participació de la regidora... COCEMFE demana que es respecten els aparcaments per a persones amb discapacitat

COCEMFE Maestrat ha tornat a fer, com l’any passat, un acte reivindicatiu a l’avinguda del País Valencià de Vinaròs, amb participació de la regidora de Serveis Socials Marcela Barbé, per demanar que es respecten els aparcaments reservats per a persones amb discapacitat. Fotos X.F.

NOTA DE PREMSA

En el marc de les activitats programades amb motiu de la Setmana de la Discapacitat, COCEMFE ha organitzat la Jornada de Sensibilització a l’avinguda del País Valencià, una iniciativa que busca visibilitzar i denunciar la problemàtica associada a l’ocupació indeguda de les places reservades per a persones amb mobilitat reduïda. Amb el lema #Posa’tAlSeuLlocNoAlSeuAparcament, aquesta jornada pretén fer reflexionar sobre les conseqüències d’aquestes accions i la manca de conscienciació social que sovint hi ha darrere. En un gest simbòlic i impactant, l’entitat ha decidit ocupar temporalment aquestes places per evidenciar com aquesta problemàtica afecta directament el dia a dia de les persones amb discapacitat. COCEMFE subratlla que l’ús d’una plaça de mobilitat reduïda mai no és una opció voluntària ni un privilegi, sinó una necessitat vital per garantir la mobilitat i l’autonomia de les persones que les requereixen. Per això, recorden la importància de respectar aquests espais i fomentar una actitud de col·laboració i empatia.

Presentació de les Jornades per a les persones amb discapacitat

Comparteix