
Carla Masip, en el millor club d’Europa d’atletisme
BENICARLÓESPORTSVINARÒS 25 maig, 2026 Vinaròs News

Aquest cap de setmana es va disputar el campionat d’Europa de clubs d’atletisme i la benicarlanda Carla Masip, integrada en el club de la DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA, va aconseguir proclamar-se com el millor club d’Europa d’atletisme FEMENÍ.

Mireu molt més en aquest enllaç: https://atletismorfea.es/federacion/communication-hub/noticias/castellon-volvio-vibrar-siete-anos-despues-en-una-edicion-historica





