

Benicarló retira temporalment, entre crítiques, l’emblemàtica font dels llauradors
BENICARLÓ 28 febrer, 2023 Vinaròs News

JUANVI GELLIDA
Dimecres al matí, la sorpresa ha estat al passeig Ferrere Bretó, on s’està retirant l’emblemàtica font dels llauradors, obra de l’escultor de José Caldés. La indignació de la ciutadania és màxima.
Encara que la gent era sabedora que es retiraria, aquest és un projecte del qual la ciutadania té poca informació i que els veïns i molts ciutadans no ho comparteixen. A més a falta de pocs dies per començar les Falles i on els principals actes de les mateixes, se situen davant de l’ajuntament, com són la Cridà, l’Ofrena i aquest any per primera vegada les Falles Municipals, amb motiu del 50è aniversari de Falles a Benicarló.
👨🌾👩🌾 Este matí hem retirat l’escultura dels llauradors benicarlandos per a preservar-la de les obres de l’Eix Cívic Central.
Quan finalitzen els treballs, els nostres llauradors tornaran a presidir el passeig de Ferreres Bretó 💚 pic.twitter.com/qsZZbJPdNU
— Ajuntament Benicarló (@Ajunt_Benicarlo) February 28, 2023