Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Alumnes de la UNED de Benicarló participen en la cloenda del curs a Benicàssim Alumnes de la UNED de Benicarló participen en la cloenda del curs a Benicàssim
La seu Villa Elisa de Benicàssim va acollir aquest dilluns l’acte de cloenda i graduació de l’alumnat de la UNED Sénior, una jornada marcada... Alumnes de la UNED de Benicarló participen en la cloenda del curs a Benicàssim

La seu Villa Elisa de Benicàssim va acollir aquest dilluns l’acte de cloenda i graduació de l’alumnat de la UNED Sénior, una jornada marcada per l’emoció i el reconeixement a l’aprenentatge al llarg de la vida.

L’alcalde de Benicarló, Juanma Cerdá Tena, va acompanyar l’alumnat benicarlando en un acte especialment significatiu, ja que enguany ha sigut el primer any d’implantació del programa al municipi.
En total, 20 alumnes de Benicarló han participat en aquesta primera edició de la UNED Sénior a la ciutat, una xifra que marca l’inici d’un projecte educatiu amb vocació de creixement i continuïtat, amb l’objectiu que el programa puga ampliar progressivament tant el nombre d’estudiants com l’oferta de continguts formatius.

La cerimònia, que va reunir més de 200 alumnes de tota la província, va combinar cultura, emoció i la tradicional entrega de diplomes, posant el punt final a un curs que consolida la UNED Sénior com un espai de formació, convivència i enriquiment personal.

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies