Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Ximo Puig analitza amb els departaments de salut la situació dels centres sanitaris davant del coronavirus Ximo Puig analitza amb els departaments de salut la situació dels centres sanitaris davant del coronavirus
El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha reunit per videoconferència amb la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, i amb... Ximo Puig analitza amb els departaments de salut la situació dels centres sanitaris davant del coronavirus

El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha reunit per videoconferència amb la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, i amb els i les gerents dels departaments de salut per a abordar l’emergència sanitària del coronavirus.

El president, que ha estat acompanyat pel conseller de Política Territorial, Arcadi España, ha repassat la situació dels centres sanitaris de la Comunitat Valenciana, tant pel que fa a infraestructures com pel que fa al material de protecció i al personal.

Comparteix