
Óscar Llatser, guanyador del logo del centenari del Vinaròs CF
ESPORTSVINARÒS 15 setembre, 2019 Vinaròs News

X.F.
L’aparellador i arquitecte Óscar Llatser ha resultat guanyador del concurs del logotip del centenari que havia convocat el Vinaròs CF.
L’acte de presentació del logotip, que va tindre lloc dilluns a l’Ajuntament, va comptar amb la presència del president del club, Ximo Geira, i del regidor d’Esports, José Chaler, a més del mateix autor. Llatser va explicar que, a més d’aficionat va jugar a les categories inferiors del Vinaròs CF.
El logo representa, segons l’autor “l’alegria per aquests cent anys, però també l’elegància, i el contorn de l’escut representa la pell de la gent, que és la que fa que un club siga gran”. De la seua banda, Geira va dir que aquest era el primer acte convocat per al centenari que es celebrarà l’any vinent, i que el club treballa per organizar-ne més. D’altra banda, el logotip formarà part de la imatge del club fins que conclogue la celebració de la efemèride.





