Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Càlig inicia les obres d’adequació de les cunetes del camí Vell de Benicarló Càlig inicia les obres d’adequació de les cunetes del camí Vell de Benicarló
L’Ajuntament de Càlig ha iniciat les obres d’adequació i millora de les cunetes del camí Vell de Benicarló, concretament en el tram comprés entre... Càlig inicia les obres d’adequació de les cunetes del camí Vell de Benicarló

L’Ajuntament de Càlig ha iniciat les obres d’adequació i millora de les cunetes del camí Vell de Benicarló, concretament en el tram comprés entre la carretera CV-135 i el camí de la Ratlla del Terme amb Benicarló.
Els treballs previstos inclouen el desbrossament i neteja de les cunetes, així com el formigonat d’alguns trams. L’objectiu de l’actuació és garantir un correcte drenatge de l’aigua, evitar possibles deterioraments del camí i millorar les condicions de seguretat viària per a les persones usuàries d’aquesta via.
L’obra compta amb un pressupost de 28.086,52 euros i està finançada íntegrament amb fons propis de l’Ajuntament de Càlig.
Aquesta intervenció dona continuïtat a les actuacions de millora realitzades anteriorment en aquest mateix vial, entre les quals es troba l’adequació del pont sobre el barranc de Pàndols.
Des de l’Ajuntament es demana precaució a totes les persones que circulen pel camí Vell de Benicarló mentre duren els treballs, així com que es respecten les indicacions i la senyalització instal·lada durant l’execució de les obres.

Comparteix