
El “parte” del temps: demà a vore si volen baixar les temperatures d’una punyetera vegada
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 19 agost, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia familia, dimecres, faves seques, farem lo “parte”.
Ahir la màxima va ser de 32.6 a les 13.45, sensació màxima de 43.5 a les 17.35.
Aquesta matinada mínima de 24.0 a les 6.15am, un altra nit de mal dormir i en van la tira.
Ara, 9.56am, tenim 29.9 graus, humitat alteta però no massa, del 81%, sensació tèrmica actual de 38.2 graus, baròmetre una mica baixet, 1015.1 hPa i vent en calma. A la mar tenim algo de tràngol del SE de 0.5 metres amb l’aigua a 29 graus.
Avui calor i demà a vore si volen baixar les temperatures d’una punyetera vegada, divendres ja es notaria més el canvi i el capde es presenta més suau. Demà ja podria caure alguna gota, extenent-se la inestabilitat uns dies, de moment sembla que el dia de més pluja seria dissabte, a vore com ho pinten demà. Lo vent, que este estiu ens ha fotut prou per la seva absència, sembla que demà tocaria de migjorn amb ràfegues sobre els 50 km/h afluixant divendres. Situació marítima què també es vora afectada per aquest canvi de temps. Aquesta tarde-nit, i sempre segons Windy, onatge del sud que podria fregar lo metre i què demà podria arribar al metre i mig, mantenint-se la mala mar fins diumenge encara que no tant forta.
Pos a vore si estos fulanos dels models GFS ho encerten i canvia la truita, què ja seria hora. Apa templats i templades, expressions i fins demà😘😘😘





AHIR:
El «parte» del temps: li tornarà a fotre avui, demà calor forta què dijous començaria a afluixar





