El 6 de juliol acaba el termini del Concurs literari juvenil Casimir Melià
ALBOCÀSSER 27 juny, 2018 Vinaròs News
NOTA DE PREMSA
L’Ajuntament d’Albocàsser convoca enguany la 27a edició del Premi literari Casimir Melià dirigit a xiquets i joves entre 6 i 16 anys. El termini de presentació dels originals acaba el 6 de juliol.
Els premis estan dividits en cinc categories: 6 a 8 anys (1r cicle de Primària), 9 a 10 anys (2n cicle de Primària), 11 a 12 anys (3r cicle de Primària), 13 a 14 anys (1r cicle de Secundària) i 15 a 16 anys (2n cicle de Secundària).
Els estudiants de Primària hauran de presentar un conte amb temàtica referida al Maestrat, mentre que els alumnes de Secundària escriuran una narració imaginada o basada en un fet històric de les comarques del Maestrat. Les obres es poden presentar tant en valencià com en castellà.





