
El “parte” del temps: aquesta matinada la més fresqueta dels últims mesos, 14.3
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 14 setembre, 2024 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia, ja tornem a estar per aqui baix , fartets ja de patejar monte, tot en ordre.
Ahir la màxima va ser de 26.2 a les 17.15.
Aquesta matinada la més fresqueta dels últims mesos, 14.3 a les 8.01am, en parar lo vent l’aire més fresquet que teniem en altura ha baixat.
Ara, 9.59am, tenim 18.4 graus, la humitat segueix baixeta, del 50%. Lo baròmetre, per contra, cap amunt amb moltes ganes, 1024.8 hPa. De vent en fa molt poquet, 7.9 km/h ara mateix, algo variable. A la mar onades de gregal de 0.6 metres amb l’aigua a 26 graus.
Els models donen prou bonança fins dimarts o dimecres amb temperatures que es recuperarien algo avui i més clarament demà . Dimarts tornarien a baixar i per dimecres donen aigua uns quants dies, a vore que diuen demà els models que encara falta. Lo vent no serà massa destacable, brises i tota la pesca. A la mar demà afluixaria lo trangolillo que tenim de gregal i a partir de dimarts diuen tindriem algo de mar de llevant que dimecres donaria onades de 0.7 metres.
Pos tot això, dissabte, ruta del supermercao i lo que ordene “l’alto mando “, mentrestant una abraçada xics i xiques 😘😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: la propera setmana podria haver-hi més moviment





