Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: vent de garbí de dia i terral de nit i la mar prou plana El “parte” del temps: vent de garbí de dia i terral de nit i la mar prou plana
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Holi amiguis, bon dia, farem lo parte que serà com un “copia i enganxa” del parte d’ahir. Ahir la... El “parte” del temps: vent de garbí de dia i terral de nit i la mar prou plana

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Holi amiguis, bon dia, farem lo parte que serà com un “copia i enganxa” del parte d’ahir.
Ahir la màxima va ser de 27.3 a les 14.00.
Aquesta matinada mínima de 19.8, fantàstic, mentre que per les nits ens deixe dormir de conya.
Ara mateix, 9.55am tenim 24.9 graus, humitat fel 84%, baròmetre pujant amb prou parsimònia, 1016.3 hPa, vent fluix i variable com toca, tot en ordre. A la mar prou calma, onades de l’E de 0.3 metres i l’aigua a 24 graus.
Prou estabilitat fins dissabte en que podria escapar-se alguna gota despistada. Temperatures cap amunt, sobretot demà divendres. Per al capde no faria tanta calor, diumenge lo dia mes “fresquet”. Vent de garbí de dia i terral de nit i la mar prou plana, el capde un pelet més arrissada.
Bé, un servidor ja ha complit per avui i amb la feina feta em despedeixo fins demà, una abraçada 😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: estarem uns dies avorridots, així que paciència i una canya

Comparteix