
El “parte” del temps: demà nit i divendres podria ploure, res que ens trague de pobres
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 14 febrer, 2024 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS D.SAFONT
Bon dia, dimecres faves seques, lo parte… Ahir no va fer tanta calor com dilluns, màxima de 17.2 a les 15.30. Esta matinada mínima de 9.1 a les 7.10am.
Ara, 9.52am, tenim 16.1 graus, humitat del 75%, baròmetre algo més alt, 1021.2 hPa, vent quasi en calma i variable. A la mar onades del SE de 0.3 metres i l’aigua a 14 graus.
Lo pornòstic pinta calor, demà més que avui i divendres baixaria , mantenint-se les temperatures no massa altes tot lo capde. Demà a la nit i divendres podria ploure, res que ens trague de pobres, lo capde sembla que serà més assoleiat. Lo vent encalmat tret de divendres a la tarde quan en passar la mica d’inestabilitat que comentavem, pot fer algo de mestral, prou fluixet i dissabte ja no en faria. A la mar no s’espera tampoc massa moviment, divendres i dissabte algo mes de “meneo ” però sense passar-s’en.
I aixó es tot per avui, una forta abraçada 😘😘

AHIR:
El «parte» del temps: diuen que encara farà més calor, sobretot dijous





