Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El viaducte del pont de la Bota, a la N-232, segueix fent camí El viaducte del pont de la Bota, a la N-232, segueix fent camí
EMILI FONOLLOSA Continuen les obres del viaducte del pont de la Bota, a la N-232. Durant aquestes últimes setmanes s’han acabat d’instal·lar les bigues ... El viaducte del pont de la Bota, a la N-232, segueix fent camí

EMILI FONOLLOSA

Continuen les obres del viaducte del pont de la Bota, a la N-232. Durant aquestes últimes setmanes s’han acabat d’instal·lar les bigues  sobre l’arc metàl·lic.

Ara, es continua amb la col·locació de les bigues que hi falten per unir el pont de la bota amb el tram ja construït. Comarquesnord informa que el dijous 17 i el divendres 18 de febrer, es produiran talls de circulació d’uns 15 minuts per la col·locació d’aquestes bigues. Aquestes fotos les vam fer diumenge 13 de febrer.

El fals túnel i els últims viaductes del Pont de la Bota de l’N-232 ja estan en constucció

Antes del verano, la N-232 en mejores condiciones desde Vinaròs hasta Morella

Comparteix