Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Visita de la CHE a les Terres de l’Ebre per parlar de les terres o sediments de l’Ebre Visita de la CHE a les Terres de l’Ebre per parlar de les terres o sediments de l’Ebre
NOTA DE PREMSA Ahir, 6 de febrer de 2018 de 13h a 15h, com a resultat del diàleg entre la Campanya pels Sediments i... Visita de la CHE a les Terres de l’Ebre per parlar de les terres o sediments de l’Ebre

NOTA DE PREMSA

Ahir, 6 de febrer de 2018 de 13h a 15h, com a resultat del diàleg entre la Campanya pels Sediments i la UNED, Rafael Romeo, ex-president de la Confederació Hidrogràfica de l’Ebre, va presentar diferents casos de gestió parcial de sediments a la Conca de l’Ebre, pros i contres. A l’acte van participar representants de les dos comunitats de regants del Delta, de l’IRTA, de la UNED, de la Campanya pels Sediments i de la Plataforma en Defensa de l’Ebre.

Instat pels assistents i per Miguel Zueco, exdirigent de la CHE ja jubilat que ahir el va acompanyar, Rafael Romeo es va comprometre a entrar en contacte amb Manel Omedes, cap de l’Oficina de planificació de la CHE, per organitzar una reunió amb tots els sectors afectats amb la finalitat de sentar les bases per a un pla de gestió integral dels sediments de la Conca de l’Ebre.

No és fàcil establir ponts de diàleg quan hi han moltes perspectives i interessos que mos separen, pero ho intentem i esperem arribar a solucions per a una major sostenibilitat i seguretat de la Conca de l’Ebre i del seu Delta.
Comparteix