
Se superen les 1.500 signatures per a la reobertura del JJ Cinema de Vinaròs
LA NOSTRA GENTVINARÒS 5 agost, 2021 Vinaròs News

PLATAFORMA PER LA REOBERTURA DEL CINE JJ
Des que vam començar a juliol la recollida de signatures, més de 1.500 persones han donat el seu suport a la reobertura del Cine JJ.
Encara podeu signar en els comerços que tenen els fulls pertinents. Recordeu que el conjunt de signatures serà presentat per la Plataforma Ciutadana per la reobertura del Cine JJ en un plenari de l’ajuntament demanant el suport al Manifest .
Informem , així mateix, que membres de la Plataforma van tindre una reunió amb un dels empresaris interessat en la reobertura del Cine JJ, per tal d’explicar-li els objectius de la Plataforma. D’aquesta reunió van traure la conclusió de què la reobertura del cine és viable , sempre i quan totes les parts mostren la seua voluntat per dur-la a terme.
Apostem per això.






