http://www.vinarosnews.net   Any XXVI, informant des de 1996

Col.laboren:

Espectacles Maestrat, Espuny Abogados, Renault Dacia, Editorial Antinea, Ajuntament de VinaròsCristalería Miralles

1-12-2022

Històries d'avui en dia Fora Dubtes

El CEIP Assumpció recapta 863 euros per ajudar l’Associació Contra el Càncer
EMILI FONOLLOSA
El col·legi “Assumpció” de Vinaròs va celebrar el passat dia de Santa Catalina la seua tradicional fira solidària, en la qual es van recaptar un total de 863,43 euros, destinats a l’Associació Espanyola de Lluita Contra el Càncer (AECC). Com és costum per aquestes dates, l'alumnat havia elaborat els dies previs variats treballs manuals a manera d'ornaments o estris nadalencs i eixe dia es van posar a la venda al preu simbòlic d'un euro. La participació de les famílies de l’alumat va ser extraordinària, no es van voler perdre aquesta lloable fira.La delegació vinarossenca de l’AECC ha volgut expressar el seu agraïment al CEIP Assumpció (claustre, alumnat i famílies) i a l' Associació de Famílies d’Alumnes del centre (AFA) per la iniciativa. La pròpia direcció del col·legi també ha ressaltat la participació de l’AFA, la qual també intervingué en diversos sortejos, a l’igual que la mateixa AECC. Es van vendre tots els detallats elaborats per l’alumnat.Cal recordar que el curs passat, la recaptació obtinguda va ser destinada a les famílies d'escolars damnificades a La Palma per l'erupció del volcà Cumbre Vieja. Llegiu més i mireu-ne fotos: www.vinarosnews.net/el-ceip-assumpcio-recapta-863-euros-per-ajudar-lassociacio-contra-el-cancer/


Tírig (M.CASTEJÓN), mireu 14 fotos més a BEN VIST: www.vinarosnews.net/ben-vist-tirig/

Dos morellanos llevan sus pasión por el fútbol hasta el Mundial de Qatar
JAVIER ORTÍ

La pasión por el fútbol es para millones de personas en el mundo una de las pasiones y aficiones más conocidas. El testigo de esta pasión se transmite entre generaciones desde pequeños cuando las familias comparten “locura” por el deporte rey. Un claro ejemplo de ello es el morellano Sergio Escribano y su hijo Marc, que estos días disfrutan en Qatar del mundial de fútbol. La afición por el fútbol, en el caso de Escribano, va desde el fútbol regional, como aficionado del Morella F.C. hasta la selección nacional, con especial atención al Athletic, el club de su corazón. La aventura que la familia Escribano vive estos días en Qatar es la envidia de miles de españoles. Y es que Sergio y Marc pasan una semana en Doha para asistir a media docena de encuentros de la copa del mundo. “Vamos a ver un encuentro por día, de nuestra selección hemos visto el partido frente a Alemania y el jueves veremos el partido contra Japón, después si todo va bien seguiremos los octavos desde Castellón”, explica Escribano. Por otro lado, han conseguido entradas para el Corea vs Ghana, Ecuador vs Senegal, Dinamarca vs Australia y el Uruguay vs Corea Durante su estancia en Qatar, su agenda es frenética. “Aquí hay aficionados de todos los países, con mucho peso de personas llegadas de diferentes países de latinoamérica, son los más numerosos. El ambiente es muy bueno y el ambiente en los estadios es brutal”. Por otro lado, Escribano lanza una crítica a la organización. “En algunos encuentros es imposible adquirir entradas porque están ‘agotadas", se queja.
Lea más: www.vinarosnews.net/dos-morellanos-llevan-sus-pasion-por-el-futbol-hasta-el-mundial-de-qatar/

Un país d’històries (XIII): A la rum-rum, tabaquet de fum
ENRIC RAMIRO

Fou una vegada en la vida. Un dia terrible a la Torre de les Maçanes. Exactament transcorregueren els fets a la Casa alta, una antiga torre almohade del segle XII situada en la part alta del poble, en el castell.
 L’Odi que és el rei dels mals pensaments, els defectes i les males virtuts, convocà una reunió urgent. Vingueren de totes les parts del món, de totes les séquies, dels cinc continents, dels oceans, de tota la galàxia, d’Elx, de Relleu, de Kalinyooro a Mauritània i inclús del Cabanyal. Es reuniren els desitjos més perversos amb la curiositat de saber què voldria l’Odi.
Quan la tragèdia ja es mastegava, l’amfitrió va dir:-Vos he reunit ací a totes i a tots perquè vull matar a algú amb totes les meues forces.
Els convocats no s’estranyaren massa de l’objectiu, doncs l’Odi era qui estava parlant i ell sempre tenia ganes de matar algú. Tanmateix, allò que els cridava l’atenció era que demanara la seua ajuda, i es preguntaven qui seria. L’Odi no es va fer de pregar massa:

-Vull matar l’Amor.
Tots somrigueren molt malèvolament, doncs qui més i qui menys li tenia moltes ganes.

El primer voluntari fou el Mal Caràcter, qui va dir:
-Jo aniré, i vos assegure que en un any l’Amor estarà mort. Provocaré una discòrdia i una ràbia que no ho suportarà.

Llegiu-ho complet: www.vinarosnews.net/un-pais-dhistories-xiii-a-la-rum-rum-tabaquet-de-fum/


Els colors de la tardor al Delta (i III) (JOAN FERRÉ), mireu 14 fotos més: www.vinarosnews.net/els-colors-de-la-tardor-al-delta-i-ii/

i recordeu les anteriors fotos:
www.vinarosnews.net/els-colors-de-la-tardor-al-delta-ii/    www.vinarosnews.net/els-colors-de-la-tardor-al-delta/

Altres històries d'avui en dia:

www.vinarosnews.net/mencio-especial-per-al-vinarossenc-tian-gombau-en-els-premis-el-temps-de-les-arts-que-tambe-guardonen-amposta-i-tortosa/

www.vinarosnews.net/protestas-de-los-profesionales-del-centro-de-salud-de-vinaros/

www.vinarosnews.net/benicarlo-inaugura-el-nou-centre-comercial-family-parc/

www.vinarosnews.net/aquesta-setmana-finalitzaran-les-obres-de-millora-del-poligon-industrial-de-la-carretera-dulldecona/

www.vinarosnews.net/premis-extraordinaris-per-a-tres-alumnes-de-la-consolacio-de-vinaros/

www.vinarosnews.net/trangol-grup-de-debat-i-recerca-anuncia-conferencia-del-canareu-juan-jose-lopez/

www.vinarosnews.net/el-seprona-incauta-en-deltebre-34-animales-de-diferentes-especies-protegidas/

www.vinarosnews.net/santa-cecilia-en-vinaros-con-15-debutantes-en-la-alianza-e-insignia-para-saray-forcadell-por-sus-25-anos-como-musica/

www.vinarosnews.net/reconeixement-de-castello-al-professorat-jubilat-incloent-la-benicarlanda-anna-arayo/

Recordeu el correu anterior: www.vinarosnews.net/vinaros-mail-27-11-22/

Seguiu l´actualitat per la nostra web, facebook  i twitter i amb vídeos pel youtube



Fora Dubtes

Envieu-nos a news@vinaros.net nous subscriptors, comentaris, dubtes, preguntes, respostes, etc.

www.vinarosnews.net/mencio-especial-per-al-vinarossenc-tian-gombau-en-els-premis-el-temps-de-les-arts-que-tambe-guardonen-amposta-i-tortosa/ Maria Carmen Odón: Felicitats!!

www.vinarosnews.net/rescatada-una-mujer-lesionada-en-una-zona-forestal-de-vallibona/ Ani Bel Rib: He estat molt ben cuidada per tots. Moltes gràcies,de veres. Vos heu pegat una bona, pujant me fins el poble. Tonica Quixal: Ani Bel Rib espero que te poses prompte bé...una abraçada.

Jusn Bautista Patón: ¿Se auerdan los vinarocenses del polígono industrial de Soterranyes , el fracaso y el precio que el Ayuntmiento han tenido que pagar? Que era una tarea imposible y no como pretendian ""VENDER"". Nada menos que 2.5 millones de metros cuadrados, recalificar, de rústico a urbanos, ¿Quién sacó tajada de semejante engendro?. La tramitación, la declaración del impacto ambiental, reservas de flora, fauna protegida, etc. Se arrancaron mas de 170 áboles,almendros, algarrobos y olivos, algunos centenario y milenarios.....¿¿donde fueron a parar??, Uno a Italia y ¿quién los vendió? Lea más: https://www.vinarosnews.net/soterranyes-poligono-olvidado/

Resum de comentaris anteriors

www.vinarosnews.net/activitats-al-passeig-dins-de-la-setmana-europea-de-la-prevencio-de-residus/ Lluís Batalla: Una gran idea...

www.vinarosnews.net/los-jefes-de-servicio-del-hospital-comarcal-de-vinaros-valoran-la-reunion-con-el-conseller/ Emilio Méndez De Vigo: No es cosa de marear la perdiz con una burocracia Kafquiana,es una necesidad y exigencia INMEDIATA.

www.vinarosnews.net/la-patinadora-vinarocense-vera-estupina-seleccionada-por-la-federacion-valenciana/ María Dolores Tosca: Moltíssimes felicitats.

www.vinarosnews.net/cincodias-premia-a-la-compania-de-manuel-porcar-como-proyecto-empresarial-mas-innovador-en-el-campo-tecnologico/ Vicky López: Felicitats!!! Tianillo Miralles: Felicitats.

www.vinarosnews.net/el-club-esportiu-vinaros-present-en-el-30k-i-10k-ciutat-de-sagunt/ Sento Cuartiella: Este Edu es un màquina!

www.vinarosnews.net/ha-mort-martin-surroca-responsable-del-centre-de-recuperacio-de-fauna-de-forn-del-vidre/ Maria Mediavilla: D.E.P Mi mas sentido pesame para la família. Virgili Verge: Una gran persona. Una pena. D.E.P.

www.vinarosnews.net/lajuntament-demana-investigar-si-va-haver-irregularitats-durant-la-primera-restauracio-de-les-pintures-de-l-arxiprestal/ Amanda Batiste: Queda molt bonic però la meua pregunta és durará? Es fa amb material especial al pas del temps? Juanjo Ten: Amanda, bona pregunta!


Si quiere consultarnos o comentar cualquier tema  en directo, puede hacerlo a través de las redes sociales facebook y twitter o por correo electrónico news@vinaros.net

Esta revista no es ´profesional´ , no cuenta con ingresos económicos y ningún  colaborador recibe gratificación. Las empresas arriba citadas colaboran desinteresadamente, como todos los que aportan su ayuda, en soporte técnico, espacio en servidor, conexión internet, dominio, envío de emails e  invitación gastronómica anual

1996-2022 Vinaròs News www.vinarosnews.net

Usted recibe este correo electrónico porque solicitó recibir estos mensajes informativos, no comerciales, o aceptó recibirlos a invitación nuestra o de alguna persona vinculada a usted. En cumplimiento de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información y Comercio Electrónico, 34/2002, de 11 de julio, así como la vigente ley orgánica 15 13/12/1999 de Protección de Datos Españoles, le comunicamos que su dirección de correo electrónico figura en la base de datos de Vinaròs.News. Si no desea seguir  recibiendo los correos, envíe un correo a baixa@vinaros.net indicando en el asunto: BAJA. Su dirección será borrada y no la conservaremos en ningún listado. Le rogamos que no clique la opción que aparece al final del correu Darse de baja  que nos ofrece la empresa contratada para el envío de los correos pues provocará el borrado inmediato del envío de correos, sin que nosotros tengamos constancia de ello por lo que continuará estando en nuesta lista.

VinaròsNews s'edita en règim de drets Creative Commons, (Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Unported.)