Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El PP de Morella exigix al PSOE la reactivació urgent de les obres de la N-232 que patix retencions El PP de Morella exigix al PSOE la reactivació urgent de les obres de la N-232 que patix retencions
PP MORELLA El PP de Morella ha exigit al PSOE la reactivació urgent de les obres de la N-232 que patix retencions en un... El PP de Morella exigix al PSOE la reactivació urgent de les obres de la N-232 que patix retencions

PP MORELLA

El PP de Morella ha exigit al PSOE la reactivació urgent de les obres de la N-232 que patix retencions en un traçat que cada dia empren un miler de vehicles. “Van iniciar les obres. Les van suspendre als pocs mesos. I es van anar sense retornar el traçat al seu estat original. Hui la seua gestió potinera ens fa mal a tots”.
Així ho denuncia el portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, qui explica que la resposta donada pel Govern d’Espanya a la pregunta formulada pel diputat del PPCS, Óscar Clavell, “és la constatació d’un Govern d’Espanya que està desaparegut”. “Adjudicar l’obra i demanar permisos una vegada iniciat el projecte demostra com treballa el sanchisme”.
Hui els veïns de Morella, de la comarca i els professionals que utilitzen esta via “patixen les conseqüències d’una gestió caòtica”. “Amb l’inici de les obres van modificar la línia discontínua existent i la van convertir en línia contínua. Quan van suspendre el projecte i es van anar, no van retornar al traçat la seua senyalització original”.
I hui esta circumstància genera grans retencions i problemes en un traçat que cada dia utilitzen un miler de vehicles. “És especialment lesiu per als veïns que accedixen a granges o a zones residencials aïllades”, exposa Ortí.

Un projecte de 4,85 quilòmetres
Cal assenyalar que el projecte que el Govern d’Espanya ha abandonat suposa “una inversió vital per al desenrotllament de Morella i de la comarca”. Es tracta de 4,85 quilòmetres de la N-232 que permetrien adequar els accessos al sud de la ciutat.
Per a Ortí, la falta de sensibilitat del PSOE cap a l’interior de la província es constata en el menystinc de l’Executiu cap a la localitat. “El passat 2 de setembre va visitar la nostra província el ministre d’Indústria, Jordi Hereu. En la seua ruta per la província lamentem que no incloguera Morella, perquè va estar bé a prop, quan si es va acostar a Sant Mateu. Nosaltres continuem considerant que la ciutat i la comarca és el primer i malgrat el menystinc del Govern d’Espanya, que seguix sense construir el Parador, ni actuar en les muralles o a la torre del Portal dels Estudis, continuem defenent la major inversió per a la nostra terra”, ha conclòs Ortí.

Comparteix