Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte del temps”: el capde no serà tan calorós, no serà una gran baixada però algo es notarà El “parte del temps”: el capde no serà tan calorós, no serà una gran baixada però algo es notarà
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia xiques i xics, divendres, un altra setmana a la saca i la calor què no afluixa. Ahir... El “parte del temps”: el capde no serà tan calorós, no serà una gran baixada però algo es notarà

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Bon dia xiques i xics, divendres, un altra setmana a la saca i la calor què no afluixa.
Ahir la màxima va ser de 32.7 graus a les 15.40 i la sensació màxima de 45.5 a les 15.45, més o manco com tots els dies.
Aquesta matinada mínima de 23.6 a les 7.24am.
Ara, 9 58am, ja estem a 29.3 graus, humitat normalota del 73%, baròmetre un pelet avall, 1020.1 hPa i vent en calma. A la mar calmeta també amb onades del S de 0.2 metres i l’aigua a 30 graus (sempre segons Windy), quina barbaritat.
Els models diuen que el capde no serà tan calorós, no serà una gran baixada però algo es notarà, ja està bé. Per a dimarts i dimecres diu que tornarien a pujar però només serien un parell de dies, després de la “mili” que portem aquest estiu ja hem assolit un grau de veterania en aguantar la calor que ja no cal patir per 2 dies més.

Lo de la pluja, pos com tots els dies, possibilitat de tronades vespertines per l’interior que pot ser que diumenge ens puguessen afectar per aquí baix, a vore que passa. Vent sense complicacions amb brises que no passarien dels 20 km/h i a la mar salada prou bonança amb onatge del SE de 0.2 o 0.3 metres, bones hores.
I aquí ho deixarem estar, fins demà, a vore si no fot tanta calor. Expressions 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: possibilitat de pluja a partir de diumenge, a vore què diuen demà

 

 

Comparteix