
El “parte” del temps: demà bufarà mestral amb intensitat i seguiria fort fins diumenge a la tarda
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 13 febrer, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon dia gent, divendres, plou i fa sol com deia la canćoneta que cantavem de menuts.
Ahir la màxima va ser de 21.0 graus a la 1.20 de la matinada i la mínima ben al tard, concretament 15.4 graus a les 11.55 de la mitjanit , tot al revés. Va fer vent tot lo dia amb una ràfega màxima de 64.4 km/h a les 11.35 del mig dia i de cara a la nit va parar tal i com havien previst, amb lo vent no fallen, són uns craks.
Aquesta matinada mínima de 10.6 a les 3.47am.
Ara, 10.00 am, tenim 13.7 graus, humitat un pelet alta del 79%, lo baròmetre ha tornat a baixar i el tenim a 995.3 hPa i de vent quasi que no en fa. A la mar segueix de migjorn la cosa però no hi ha massa moviment amb onades de 0.5 metres i l’aigua a 14 graus. Les quatre gotes que han caigut inapreciables per als aparells de mesura.
Temperatures que s’han normalitzat una mica i que grau amunt grau avall seguiran així uns quants dies. Avui encara pot ploure. Lo radar de la pluja mostra taques de precipitació que es mouen del SO al NE i que durant lo que queda de mati i migdia ens podrien afectar. I en acabar de passar la mica de pluja, cap a la tarde-nit, mestral que demà bufarà amb intensitat i que seguiria fort fins diumenge a la tarda, dilluns afluixaria. Situació marítima que demà a partir de migdia girarà al NO i que donarà onades de 1.5 metres arran de costa amainant de cara a dilluns.
Pos tot això és lo que hi ha. Avui molta gent fa festa aquí a la vila del pingüí, pos que vaiguen bé les celebracions del Carnestoltes i ja ens retrobarem demà, una abraçada 😘😘😘





AEMET activa l’alerta roja per vent a la província de Castelló
AHIR:





