
El “parte” del temps: aquesta tarde-nit possibilitat d’alguna tronada de la via cap amunt
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 30 maig, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia, divendres, un altra setmana a la saca. Que?, com va la calor?. De moment aguantant, per les nits es pot dormir qué és lo principal.
Ahir la màxima va ser de 25.5 a les 16.50.
Aquesta matinada mínima de 16.9 a les 7.00am.
Ara. 9.43am ja tenim 23.0 graus, humitat del 85%, ben alta. Baròmetre un pel més baixet, 1022.0 hPa i vent en calma. La mar la tenim plana també amb onades del S de 0.2 metres, molt bon hora. L’aigua de la mar a 21 graus.
Pos avui calor que duraria tot lo capde afluixant algo dilluns i dimarts. Per aquesta tarde-nit possibilitat d’alguna tronada de la via cap amunt, situació que es mantindria més o manco totes les tardes dels propers dies, tot fruit de la calor. Vent en règim de brises que no passaria dels 20 km/h, no es veu cap ventada de moment. A la mar calma “xixa” tot lo capde, ben poc moviment.
I fins aqui lo parte d’avui divendres, me la foto a l’hortet que no vull agafar massa sol, quan antes, millor. Una abraçada 😘😘






AHIR:
El «parte» del temps: avui garbí, lo ventet de les birbadores que en deien abans





