Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El PP acusa al PSOE d’imposar als veïns de Les Coves una pujada del 30% de les escombraries en 2025 El PP acusa al PSOE d’imposar als veïns de Les Coves una pujada del 30% de les escombraries en 2025
PP LES COVES DE VINROMÀ Els veïns de Les Coves de Vinromà pagaran enguany un 30% més per la taxa d’escombraries. “Rebran el mateix... El PP acusa al PSOE d’imposar als veïns de Les Coves una pujada del 30% de les escombraries en 2025

PP LES COVES DE VINROMÀ

Els veïns de Les Coves de Vinromà pagaran enguany un 30% més per la taxa d’escombraries. “Rebran el mateix servici, perquè no varia, però pagaran més pel mateix”.

Així ho ha posat de manifest el Grup Municipal del PP a Les Coves de Vinromà després de lamentar que una llei socialista, la 7/2022, “siga la culpable d’este gasto per a les famílies de la nostra localitat”. És el Govern del PSOE, al capdavant de l’Executiu, “el que de nou ve a tocar les economies domèstiques perquè paguem més en lloc de per a garantir-nos estalvis”.

En opinió del PP, “és un castic injust”, tal com han declarat els membres del Grup Municipal. “Rebutgem esta imposició econòmica que ni tan sols discrimina per qüestió de renda”, advertixen.

Així, per a una vivenda familiar en un masia amb una ocupació de més de dos membres el cost de la taxa d’escombraries es dispara en 2025. Si en 2024 s’abonaven 91 euros, en 2025 seran 135 euros, aproximadament.

En el cas de locals destinats a oficines, l’import que en 2024 es xifrava en 36 euros en 2025 serà de 54 euros. “Una mostra més que el PSOE governa a colp de castic a les butxaques de les famílies i no pensant en elles”, han qüestionat des del PP del municipi. Injust i innecessari, perquè la Unió Europea en cap moment ha obligat els països membres a traduir en taxa les seues recomanacions, tal com tracta de convéncer-nos el PSOE”, han qüestionat des del PP de la localitat.

Comparteix