
El “parte” del temps: la borrasca Olivier ens afectarà de resquillada
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 12 abril, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon dia, dissabte, i altre cop amb els nuvolets tocant lo nas.
Ahir la màxima va ser de 18.7 a les 15.35. Quatre gotes van caure sobre les 22 hores, inapreciable.
Aquesta matinada mínima de 11.2 a les 7.30am.
Ara, 9.55am, tenim 15.6 graus, humitat alteta del 88%, baròmetre que ha baixat prou, 1014.1 hPa i vent pràcticament encalmat que en general circula del N. A la mar tenim onades del SE de 0.9 metres amb l’aigua a 16 graus.
Els models donen una mica més de temperatura avui, demà baixaria una mica i seguiria amb tendència a la baixa fins dimecres. Pel que fa a la pluja, la borrasca Olivier ens afectarà de resquillada, aquesta nit alguna gota despistada podria caure, demà a la tarde-nit també i el dia més complicat seria dilluns. Dimarts encara podria ploure algo. No seran grans aiguats però sembla que la possibilitat és alteta. Pel que fa al vent seguirà variable avui, demà mes agregalat i sobre els 20 km/h. Dilluns més variable altre cop i per dimecres donen mestral sobre els 60 km/h.
La situació marítima tendeix a calma fins dimarts en que vindria mar de llebeig o migjorn amb onades de 1.2 metres afluixant algo dimecres.
Com veieu la cosa estarà prou distreta els propers dies, no cap fenòmen extraordinàri pero variadet.
Apa, fins aqui lo parte d’avui dissabte, disfruteu del dia i una abraçada 😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: diuen que demà faria més calor degut a una glopada d’aire del S





