Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El PP de Benassal proposa un front comú per a “exigir les ajudes que Sánchez nega” El PP de Benassal proposa un front comú per a “exigir les ajudes que Sánchez nega”
PP BENASSAL El Partit Popular de Benassal ha proposat a l’alcaldessa de la localitat un front comú que defenga davant el Govern d’Espanya els... El PP de Benassal proposa un front comú per a “exigir les ajudes que Sánchez nega”

PP BENASSAL

El Partit Popular de Benassal ha proposat a l’alcaldessa de la localitat un front comú que defenga davant el Govern d’Espanya els interessos dels veïns davant la negativa de Pedro Sánchez a injectar ajudes a la localitat per a reconstruir les destrosses causades per les pluges torrencials.

“Es tracta d’una decisió injusta perquè Benassal va patir amb este episodi de fortes pluges. I és una demanda justa per a aconseguir reparar els danys. L’objectiu és obtindre ajudes com les que hem rebut de la Diputació i la Generalitat Valenciana, que han aprovat 209.709,35 en ajudes directes a la nostra localitat”.

Perquè mentres “els governs del PP treballen de manera àgil i eficient en la reparació dels danys, el PSOE ens nega qualsevol suport econòmic. Zero ajudes i zero euros per a Benassal. No podem conformar-nos amb esta resposta, hem de demanar una rectificació al Govern del PSOE perquè es tracta del nostre poble”.

Marta Pitarch ha fet estes consideracions després de la resolució del Govern d’Espanya, publicada en el BOE dilluns passat 3 de febrer, en la qual es descartaven fons per als 71 municipis afectats per les pluges torrencials del 28 d’octubre. “No ho mereixem”, ha considerat la regidora del PP a Benassal. En este sentit, el PP de la localitat demana a l’alcaldessa “un acord de totes les forces polítiques per a plantar cara a este castic”. Des de l’Ajuntament de Benassal, segons la subdelegada del Govern, s’han sol·licitat ajudes al Govern d’Espanya “però no hi ha hagut resposta”.

Comparteix