Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Ortí lamenta que l’alcalde de Morella excloga al PP en la visita a les obres de la N-232 Ortí lamenta que l’alcalde de Morella excloga al PP en la visita a les obres de la N-232
PP MORELLA El portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, ha lamentat hui que el Govern d’Espanya haja exclòs al PP en la visita... Ortí lamenta que l’alcalde de Morella excloga al PP en la visita a les obres de la N-232

PP MORELLA

El portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, ha lamentat hui que el Govern d’Espanya haja exclòs al PP en la visita a les obres de la N-232. La convocatòria, remesa per la delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha comptat amb la presència dels membres de l’equip de govern i del Grup Municipal del PSOE. No així el PP, al qual no se li ha convocat.

“Qualsevol avanç en l’execució de les obres de la N-232 és una excel·lent notícia per a tots els veïns de Morella i els ciutadans d’esta comarca. Per això no entenem el desig de polititzar estes convocatòries”, ha considerat Ortí.

Des del PP demanen a la mandatària “que abandone la intolerància i practique un tarannà democràtic i inclusiu”. “A qui exclou amb les seues decisions no és als regidors del PP, és als veïns que van decidir el 28 de maig de 2023 votar una opció diferent de la seua. No mereixen este tracte”, ha manifestat.

Finalment, el portaveu del PP en la localitat ha animat al primer edil a “sumar suports i no restar” en relació a la defensa de les inversions per a Morella. “De la mateixa manera que desitgem que s’execute com més prompte millor el tram entre la Masia de la Torreta i Morella Sud, també reclamem el Parador i la declaració del Sexenni com a Esdeveniment d’Excepcional Interés Públic al Govern de Pedro Sánchez. Però lamentablement ni està ni se li espera”.

 

Comparteix