Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps:donen tronades de la via cap amunt El “parte” del temps:donen tronades de la via cap amunt
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia gent, la cosa segueix ben avorrida i sembla que tota la setmana estarem així si no... El “parte” del temps:donen tronades de la via cap amunt

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon dia gent, la cosa segueix ben avorrida i sembla que tota la setmana estarem així si no canvien els pornòstics del puto temps dels collons, però ja en parlarem després, de moment les dades que és l’únic que és veritat.

Ahir màxima de 29.5 a les 15.00, la sensació no massa alta, de 33.3 a la mateixa hora.

Aquesta matinada mínima de 21.4 a les 7.21am.

Ara, 9.56am, ja tenim 27.3 graus, o sigue que farà calor, la humitat és normal, del 72%, baròmetre prou estable als 1016.3 hPa i de vent pos lo que toca, molt fluixet i variable. A la mar més calma que ahir, onades de 0.4 metres que han girat al SE i l’aigua que segueix als 28 graus.

Aquesta tarde donen tronades de la via cap amunt, a vore si ens toca alguna gota. Per als propers dies encara es podria produïr alguna gotellada per dalt. A partir del capde es podria espatllar lo temps ja que ve un front atlàntic prou actiu, diuen. Tot això que ve d’aquella banda ja ho sabeu, fam i llerga. A vore que diuen demà els sujetos del GFS. Les temperatures no sofriran canvis, calor, no extremada pero calor, paciència. Seguirem amb les brises tots aquestos dies i a la mar anirà afluixant lo tràngol i de cara al capde s’allevantaria lo panorama, cap temporal de moment pero onades de prop del metre per a acomiadar l’agost.

I aquí ho deixarem estar per avui, fins demà una abraçada 😘😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: si no està núvol es notaria més calor

Comparteix