
El “parte” del temps: per al capde, temperatures cap amunt
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 3 maig, 2024 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, fotos DOMINGO SAFONT
Holi, divendres, ostras, com passa el temps, un altra setmana a la saca.
Ahir màxima de 20.3 a les 13.45.
Aquesta matinada mínima de 10.2 a les 7.04am, algo de fresca però tot això que ens trobem, ja vindran les nits tropicals i cagarem tramussos.
Ara, 9.59am, ja tenim 18.8 graus, humitat baixa del 44%, baròmetre cap amunt, 1019.8 hPa, brisa fluixa i variable, en una estona marinada de garbí, així com cal. La mar prou tranquil.la, quatre cops del S de 0.4 metres amb l’aigua a 16 graus.
Pos a la vista prou estabilitat ++. Lo diumenge al tard es podria espatllar la cosa i ploure, al igual que dilluns, com diuen els cegos, ja ho veurem. Aquesta tarde, la brisa de garbí podria ser un pelet més forta i per als propers dies no massa aire, no us despentinareu. La mar, per la seua banda, una mica més animada demà, de totes maneres les onades no superarien els 0.7 metres, per a la resta de dies una tònica pareguda, no massa movinent.
Apa, divendres, faves tendres, que disfruteu de la jornada i fins dema. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:
El «parte» del temps: els pornòstics diuen que anem cap a bones hores





