Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua a Santa Magdalena Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua a Santa Magdalena
AJUNTAMENT DE SANTA MAGDALENA L’Escola de Pasqua de Santa Magdalena arriba avui a la seua fi, després de 4 dies d’intensa activitat en les... Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua a Santa Magdalena

AJUNTAMENT DE SANTA MAGDALENA

L’Escola de Pasqua de Santa Magdalena arriba avui a la seua fi, després de 4 dies d’intensa activitat en les instal·lacions del CEIP Alberto Selma. Prop de 40 xiquets i xiquetes de 2 a 12 anys han pogut gaudir d’aquest campus, totalment gratuït, organitzat per la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Durant aquests dies, tant l’alumnat d’infantil com de primària, han pogut gaudir d’activitats lúdiques, relacionades amb la pasqua, en horari de 10 a 13h, la qual cosa ha permés “a moltes famílies poder conciliar la vida laboral i familiar, un dels objectius de les escoles que programem en els períodes vacacionals”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

 

Comparteix