Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Luis Miguel Arnau s’imposa en l’I Tir al Plat de les Festes Patronals de Sant Jordi  Luis Miguel Arnau s’imposa en l’I Tir al Plat de les Festes Patronals de Sant Jordi 
NOTA DE PREMSA La pràctica esportiva del tir al plat s’ha incorporat enguany per primera vegada al programa de les Festes Patronals de Sant... Luis Miguel Arnau s’imposa en l’I Tir al Plat de les Festes Patronals de Sant Jordi 
NOTA DE PREMSA
La pràctica esportiva del tir al plat s’ha incorporat enguany per primera vegada al programa de les Festes Patronals de Sant Jordi. L’esdeveniment, organitzat per la Societat Local de Caçadors San Huberto, amb el patrocini i col·laboració de l’Ajuntament de Sant Jordi, s’ha desenvolupat aquest matí al vedat Mas del Andalus de Dalt, en Salsadella.
Fins a allí s’han desplaçat un nodrit nombre de participants d’aquesta modalitat que simula, amb diferents llançaments dels plats, el vol d’espècies cinegètiques.
Luis Miguel Arnau s’ha imposat en l’activitat, proclamant-se vencedor. En la classificació, li han seguit Raúl Beltrán, en segon lloc, i Marc Muñoz, que ha aconseguit el tercer lloc.
Els guanyadors han arreplegat els trofeus acreditatius de mans de l’alcalde, Iván Sánchez.
Comparteix