El “parte” del temps: A partir de dilluns, pluja, vorem quan dura
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 12 octubre, 2023 Vinaròs News

SEBASTIÀ BAS
Holi amiguis, avui és festa, així que droperia al canto.
Ahir la màxima va ser de 26.0 a les 15.40.
Esta matinada mínima de 15.1 a les 7.28am.
Ara, 9.53am tenim 18.9 graus , humitat del 78%, baròmetre algo més baixet, 1022.4 hPa i vent quasi en calma. Mar plana amb l’aigua a 25 graus.
La previsió va confirmant que la propera setmana serà mogudeta.
Avui i demà bonança, demà lleugera pujada de la temperatura. Dissabte i diumenge baixaran els termòmetres 4 o 5 graus, dissabte segueixen donant una mica de pluja a la segona part del dia, diumenge la possibilitat seria algo més alta. A partir de dilluns, pluja per a uns quants dies, vorem quan dura i amb quina intensitat.
La mar seguirà prou tranquil.la fins dimarts en que es podria liar algo amb una mica de mar de llevant.
De vent no en farà massa.
Per acabar direm que per desgràcia ahir ens va deixar l’estimat amic i seguidor d’aquests “partes” del temps Tian Querol als 59 anys. Que la terra et sigui lleu company.
Vinga, fins demà😘
AHIR:
El «parte» del temps: Dissabte canvia la cosa com un calcetí





