Vinaròs News

Històries d'avui en dia

PSC EBRE El passat dissabte 30 de setembre van ocórrer una baralla als voltants d’un local d’oci nocturn i va ocasionar molèsties al veïnat...

PSC EBRE

El passat dissabte 30 de setembre van ocórrer una baralla als voltants d’un local d’oci nocturn i va ocasionar molèsties al veïnat proper a la plaça del Mercat. Aquests fets no són aïllats, i més d’un cop hem vist aquests tipus de fets a la nostra ciutat. Lamentem i condemnem qualsevol classe de violència.

La imatge que s’ha donat d’Amposta arran d’aquests fets no és la que correspon a la realitat, hem estat notícia a cadenes de televisió d’àmbit nacional, fent que un fet ocorregut de manera puntual sigui vist com un problema recurrent.

L’Ajuntament ha ordenat el tancament de la discoteca Legend durant quinze dies, i el propietari ja ha anunciat que no renovarà el contracte de lloguer. El tancament del local d’oci no ha de ser la solució, dels del PSC d’Amposta creiem que l’Ajuntament d’Amposta ha d’afrontar els fets i ha d’implementar un pla de seguretat que tingui en compte els punts on hi ha llicències per a locals d’oci, i reforçar la presència d’efectius policials i fer campanyes preventives.

Aquests fets no poden enfosquir Amposta, l’oci nocturn a la nostra ciutat no és això. Les baralles i els actes violents no passen només aquí, i la policia i els Mossos ho saben. Tenim un problema que supera el municipi, hi ha persones que aprofiten les festes i celebracions per fer actes vandàlics, per això s’han de prendre mesures al respecte.

Demanem que es constitueixi una taula de seguretat, on estiguin representats els professionals de seguretat com la Policia Local o altres agents del territori, els serveis de Mediació Ciutadana i de suport a les comunitats veïnals, aquesta taula ha de servir d’espai de reflexió i suport a la planificació de les polítiques de convivència.

L’Ajuntament d’Amposta tanca temporalment la discoteca Legend, després dels problemes de convivència i civisme que genera

 

Comparteix