
L’Aldea renova part de la xarxa d’abastament d’aigua per millorar el seu rendiment
DALT DEL SÉNIAL'ALDEA 4 gener, 2022 Vinaròs News

AJUNTAMENT DE L’ALDEA
Fruit de la sectorització de la xarxa d’abastament d’aigua engegada al 2020, s’ha començat a visualitzar els primers resultats, concretament s’ha detectat un subtram ubicat al c/ Sant Edmund, on el nivell de fuites de la canonada és més alt del normal.
Per aquest fet, s’ha procedit a substituir una canonada de
78 m.l. per una nova canonada de polietilè. D’aquesta manera, es vol aconseguir millorar el rendiment de la xarxa any rere any.

En la mateixa línia, a primers d’any es començarà a substituir 400 ml de canonada de fibrociment per una de polietilè, dintre de l’obra d’urbanització del tram 2 de l’av. Catalunya.
Xavier Royo, Alcalde de L’Aldea : “L’aposta del nostre govern, no només és millorar la imatge del nostre poble sinó també anar renovant i optimitzant els serveis, estem treballant amb AGBAR d’una manera molt exhaustiva per tal de donar cada vegada més, un millor servei a la ciutadania i el més important un estalvi en el consum de l’aigua”.
Enllumenat LED al Pavelló d’Esports de l’Aldea
Amb motiu de prioritzar l’estalvi energètic al poble de l’Aldea, la regidoria d’Acció Esportiva de l’ajuntament de l’Aldea ha iniciat el canvi de l’enllumenat actual del pavelló a tecnologia LED. Una actuació que es realitzarà per fases, millorarà notablement la il·luminació d’aquest equipament i repercutirà amb un estalvi energètic notable.







