El “parte” del temps: temperatures una mica més altes de les normals per a la fi d’abril

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia amics i amigues. Ja tornem a estar per aquí baix. Lo motiu d’aquesta escapada de cap de setmana va ser que vaig anar a instal·lar una estació meteorològica d’aquestes automàtiques com la meua a l’ajuntament de Mirambel, a Terol, ben prop de…