El “parte” del temps: per a la nova setmana no s’espera cap aiguat d’importància

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia, diumenge i algo de sol es veu, ja era hora. De totes maneres, la droperia dominical és la mateixa que la setmana passada així que farem lo “parte” i ja tindrem algo adelantat. Ahir dissabte la màxima va ser de 15.2 a les…