El “parte” del temps: mestral sobre els 55 km/h com a molt fins demà al migdia
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia xics i xiques, dilluns, sembla que aquesta setmana ens avorrirem una mica, paciència. Ahir va ser un dia prou atipic, a les 0.55 de la matinada d’ahir (no la d’avui), estavem a 19.4 graus, que va ser la màxima de tot lo dia…
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar