El “parte” del temps: els propers dies, possibilitat de xàfecs i ruixats, coses de la primavera

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia de dissabte llegidors i llegidores, la cosa segueix avorridota, què hi farem. Anem al tema.. Ahir la màxima va ser de 20.0 graus a les 16.00 amb una radiació solar màxima de 587.7 W/m² a les 14.05, lo que correspon a un…