El “parte” del temps: demà, baixen els termòmetres, amb prou ganes diumenge
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia nens i nenes, divendres, a vore que es conta la metéo. Pos que ahir la màxima va ser de 19.8 a les 14.15 i que vam estar afectats per boires d’advecció, ja sabeu, que “el mar está fresquibiris” i passa una massa d’aire…
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar